dc.contributor.author |
Мицянка, Ореста Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-13T07:42:44Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T07:42:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мицянка О. М. Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ореста Михайлівна Мицянка. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 105 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7192 |
|
dc.description.abstract |
Достатній рівень соціальної адаптації підлітків з порушеннями інтелекту є важливим для їх успішної соціальної інтеграції, навчальної мотивації, комунікативних здібностей, емоційної сфери, пізнавального розвитку. Будь-які порушення соціальної адаптації негативно впливають на особистісне становлення підлітка з порушеннями інтелекту, ще більше ускладнюючи наявні у нього проблеми. Мета дослідження – вивчити особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
105 |
uk_UA |