Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мицянка, Ореста Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T07:42:44Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T07:42:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мицянка О. М. Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ореста Михайлівна Мицянка. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7192 | |
dc.description.abstract | Достатній рівень соціальної адаптації підлітків з порушеннями інтелекту є важливим для їх успішної соціальної інтеграції, навчальної мотивації, комунікативних здібностей, емоційної сфери, пізнавального розвитку. Будь-які порушення соціальної адаптації негативно впливають на особистісне становлення підлітка з порушеннями інтелекту, ще більше ускладнюючи наявні у нього проблеми. Мета дослідження – вивчити особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 105 | uk_UA |