ElarK-PNU

Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мицянка, Ореста Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-03-13T07:42:44Z
dc.date.available 2023-03-13T07:42:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мицянка О. М. Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ореста Михайлівна Мицянка. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7192
dc.description.abstract Достатній рівень соціальної адаптації підлітків з порушеннями інтелекту є важливим для їх успішної соціальної інтеграції, навчальної мотивації, комунікативних здібностей, емоційної сфери, пізнавального розвитку. Будь-які порушення соціальної адаптації негативно впливають на особистісне становлення підлітка з порушеннями інтелекту, ще більше ускладнюючи наявні у нього проблеми. Мета дослідження – вивчити особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості соціальної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховному процесі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 105 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу