dc.contributor.author |
Савчишина, Вікторія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-13T08:44:08Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T08:44:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Савчишина В. В. Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Володимирівна Савчишина. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7194 |
|
dc.description.abstract |
Однією із центральних в освітньому процесі спеціальної школи є проблема формування навичок самообслуговування у дітей. Цей напрямок передбачає вироблення в дітей з порушеннями інтелекту навичок та умінь, необхідних для їх підготовки до самостійного життя та громадсько-корисної праці і є ефективним засобом корекції порушень фізичного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |