Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Савчишина, Вікторія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T08:44:08Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T08:44:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Савчишина В. В. Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Володимирівна Савчишина. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7194 | |
dc.description.abstract | Однією із центральних в освітньому процесі спеціальної школи є проблема формування навичок самообслуговування у дітей. Цей напрямок передбачає вироблення в дітей з порушеннями інтелекту навичок та умінь, необхідних для їх підготовки до самостійного життя та громадсько-корисної праці і є ефективним засобом корекції порушень фізичного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |