ElarK-PNU

Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савчишина, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-13T08:44:08Z
dc.date.available 2023-03-13T08:44:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Савчишина В. В. Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Володимирівна Савчишина. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7194
dc.description.abstract Однією із центральних в освітньому процесі спеціальної школи є проблема формування навичок самообслуговування у дітей. Цей напрямок передбачає вироблення в дітей з порушеннями інтелекту навичок та умінь, необхідних для їх підготовки до самостійного життя та громадсько-корисної праці і є ефективним засобом корекції порушень фізичного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти. Мета дослідження – з’ясувати сутність та особливості використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Використання кейс-технологій на заняттях з соціально-побутового орієнтування uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу