ElarK-PNU

Особливості налагодження соціальних контактів у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сердечна, Валентина Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-03-13T09:04:02Z
dc.date.available 2023-03-13T09:04:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сердечна В. М. Особливості налагодження соціальних контактів у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валентина Миколаївна Сердечна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7195
dc.description.abstract Вивчення соціальних контактів дітей з розладами спектру аутизму у дошкільному віці зумовлена, перш за все, потребами педагогічної та психологічної практики. Саме діти з розладами спектру аутизму зазнають значних труднощів під час адаптації до умов навчального закладу, міжособистісній взаємодії. Це перешкоджає процесу їхньої соціалізації, штучно ізолює таких дітей, утруднює розкриття внутрішнього потенціалу. Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження соціальних контактів у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру та визначення шляхів їх налагодження. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості налагодження соціальних контактів у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу