ElarK-PNU

Особливості естетичного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соловей, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-03-13T09:55:47Z
dc.date.available 2023-03-13T09:55:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Соловей Т. М. Особливості естетичного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Миколаївна Соловей. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7196
dc.description.abstract Останнім часом зросла увага до проблем теорії та практики естетичного виховання як найважливішого засобу формування ставлення до дійсності, засобу етичного і розумового виховання, тобто як засобу формування всесторонньо розвиненої, духовно багатої особистості. Відчуття краси природи, оточуючих людей, речей створює у дитині особливі емоційні психічні стани, стимулює безпосередній інтерес до життя, загострює допитливість, розвиває мислення, пам’ять, волю та інші психічні процеси. Мета дослідження – вивчити особливості естетичного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості естетичного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 108 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу