dc.contributor.author |
Філіпчук, Катерина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-14T08:04:09Z |
|
dc.date.available |
2023-03-14T08:04:09Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Філіпчук К. Ю. Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Юріївна Філіпчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7200 |
|
dc.description.abstract |
Дистанційна форма навчання дає можливість створення систем масового безперервного самонавчання, загального обміну інформацією, можливість отримання освіти у навчальних закладах та надання освітніх послуг широкого спектру тощо. Саме ця система може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства щодо підготовки дітей з аутизмом, тому дистанційне навчання – найефективніша система підготовки і безперервної підтримки дітей з розладами аутистичного спектру. Метою дослідження є вивчення можливостей дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру та виділення характерних особливостей у ході організації такого навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |