ElarK-PNU

Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філіпчук, Катерина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-03-14T08:04:09Z
dc.date.available 2023-03-14T08:04:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Філіпчук К. Ю. Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Юріївна Філіпчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7200
dc.description.abstract Дистанційна форма навчання дає можливість створення систем масового безперервного самонавчання, загального обміну інформацією, можливість отримання освіти у навчальних закладах та надання освітніх послуг широкого спектру тощо. Саме ця система може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства щодо підготовки дітей з аутизмом, тому дистанційне навчання – найефективніша система підготовки і безперервної підтримки дітей з розладами аутистичного спектру. Метою дослідження є вивчення можливостей дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру та виділення характерних особливостей у ході організації такого навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу