Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Філіпчук, Катерина Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:04:09Z | |
dc.date.available | 2023-03-14T08:04:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Філіпчук К. Ю. Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Юріївна Філіпчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7200 | |
dc.description.abstract | Дистанційна форма навчання дає можливість створення систем масового безперервного самонавчання, загального обміну інформацією, можливість отримання освіти у навчальних закладах та надання освітніх послуг широкого спектру тощо. Саме ця система може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства щодо підготовки дітей з аутизмом, тому дистанційне навчання – найефективніша система підготовки і безперервної підтримки дітей з розладами аутистичного спектру. Метою дослідження є вивчення можливостей дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру та виділення характерних особливостей у ході організації такого навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості методики дистанційного навчання дітей з розладами аутистичного спектру | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |