ElarK-PNU

Становлення освіти дітей з психофізичними порушеннями в Хмельницькій області

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепердюк, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-14T08:27:10Z
dc.date.available 2023-03-14T08:27:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чепердюк В. В. Становлення освіти дітей з психофізичними порушеннями в Хмельницькій області: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Василівна Чепердюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7201
dc.description.abstract Спеціальна освіта у незалежній Україні отримала необхідні і сприятливі умови для розвитку і відродження кращих традицій освіти та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Фундаментом для подальшого поступу в організації освіти дітей з особливими освітніми потребами має стати історичний досвід такої діяльності вітчизняних педагогів. Адже без детального історичного аналізу теорії і практики освіти дітей з особливими потребами, розуміння еволюції цього процесу неможливо визначити перспективи подальшого розвитку спеціальної освіти в нашій державі. Мета дослідження – виявити загальні тенденції у розвитку спеціальної освіти у межах України і Хмельницької області та надати характеристику закладам освіти для дітей з психофізичними порушеннями, які існували та існують на Хмельниччині. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Становлення освіти дітей з психофізичними порушеннями в Хмельницькій області uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу