Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чепердюк, Вікторія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:27:10Z | |
dc.date.available | 2023-03-14T08:27:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Чепердюк В. В. Становлення освіти дітей з психофізичними порушеннями в Хмельницькій області: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Василівна Чепердюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7201 | |
dc.description.abstract | Спеціальна освіта у незалежній Україні отримала необхідні і сприятливі умови для розвитку і відродження кращих традицій освіти та виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Фундаментом для подальшого поступу в організації освіти дітей з особливими освітніми потребами має стати історичний досвід такої діяльності вітчизняних педагогів. Адже без детального історичного аналізу теорії і практики освіти дітей з особливими потребами, розуміння еволюції цього процесу неможливо визначити перспективи подальшого розвитку спеціальної освіти в нашій державі. Мета дослідження – виявити загальні тенденції у розвитку спеціальної освіти у межах України і Хмельницької області та надати характеристику закладам освіти для дітей з психофізичними порушеннями, які існували та існують на Хмельниччині. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Становлення освіти дітей з психофізичними порушеннями в Хмельницькій області | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |