ElarK-PNU

Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панасюк, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-03-14T08:54:14Z
dc.date.available 2023-03-14T08:54:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Панасюк О. О. Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Олександрівна Панасюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7202
dc.description.abstract Формування навичок самообслуговування є цілеспрямованим процесом, який реалізується поступово з урахуванням психофізичних особливостей учнів. Особливого підходу в цьому контексті потребують діти з комплексними порушеннями розвитку, у яких має місце поєднання двох чи декількох порушень, кожне з яких здійснює свій вплив на розвиток дитини. Мета роботи полягає у визначенні особливостей формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 95 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу