Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панасюк, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:54:14Z | |
dc.date.available | 2023-03-14T08:54:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Панасюк О. О. Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Олександрівна Панасюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7202 | |
dc.description.abstract | Формування навичок самообслуговування є цілеспрямованим процесом, який реалізується поступово з урахуванням психофізичних особливостей учнів. Особливого підходу в цьому контексті потребують діти з комплексними порушеннями розвитку, у яких має місце поєднання двох чи декількох порушень, кожне з яких здійснює свій вплив на розвиток дитини. Мета роботи полягає у визначенні особливостей формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування навичок самообслуговування у молодших школярів із комплексними порушеннями розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 95 | uk_UA |