dc.contributor.author |
Семкович, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-14T09:30:54Z |
|
dc.date.available |
2023-03-14T09:30:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Семкович І. В. Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Семкович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7203 |
|
dc.description.abstract |
Сім’я та фахівці інклюзивно-ресурсного центру є партнерами, що мають спільну мету, спрямовану на корекцію порушень психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами та її соціалізацію. Особливої значущості набуває психолого-педагогічний супровід батьків дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, оскільки це дозволить сформувати у батьків правильну позицію щодо виховання і розвитку дитини на більш ранніх етапах онтогенезу та вчасно розпочати корекційно-розвиткову роботу з дитиною. Метою дослідження є визначення особливостей психолого-педагогічного супроводу батьків дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності в умовах інклюзивно-ресурсного центру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |