Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Семкович, Ірина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T09:30:54Z | |
dc.date.available | 2023-03-14T09:30:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Семкович І. В. Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Семкович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7203 | |
dc.description.abstract | Сім’я та фахівці інклюзивно-ресурсного центру є партнерами, що мають спільну мету, спрямовану на корекцію порушень психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами та її соціалізацію. Особливої значущості набуває психолого-педагогічний супровід батьків дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, оскільки це дозволить сформувати у батьків правильну позицію щодо виховання і розвитку дитини на більш ранніх етапах онтогенезу та вчасно розпочати корекційно-розвиткову роботу з дитиною. Метою дослідження є визначення особливостей психолого-педагогічного супроводу батьків дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності в умовах інклюзивно-ресурсного центру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |