ElarK-PNU

Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семкович, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-14T09:30:54Z
dc.date.available 2023-03-14T09:30:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Семкович І. В. Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Семкович. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7203
dc.description.abstract Сім’я та фахівці інклюзивно-ресурсного центру є партнерами, що мають спільну мету, спрямовану на корекцію порушень психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами та її соціалізацію. Особливої значущості набуває психолого-педагогічний супровід батьків дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, оскільки це дозволить сформувати у батьків правильну позицію щодо виховання і розвитку дитини на більш ранніх етапах онтогенезу та вчасно розпочати корекційно-розвиткову роботу з дитиною. Метою дослідження є визначення особливостей психолого-педагогічного супроводу батьків дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності в умовах інклюзивно-ресурсного центру. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Психолого-педагогічний супровід сімей, що виховують дошкільників з порушеннями пізнавальної діяльності, в інклюзивно-ресурсному центрі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу