ElarK-PNU

Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білобровець, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-03-14T09:55:12Z
dc.date.available 2023-03-14T09:55:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Білобровець С. О. Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Олександрівна Білобровець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7204
dc.description.abstract Аналіз практики в інклюзивних закладах з проблеми формування пізнавальної активності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку показав, що в роботі спеціальних закладів освіти відсутня система цілеспрямованого керівництва процесом формування пізнавальної активності у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями, внаслідок чого здійснюється недостатній корекційний вплив на їхній розвиток. Мета дослідження – вивчити шляхи формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування пізнавальної активності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями в інклюзивному закладі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу