ElarK-PNU

Особливості психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балаж, Валерія Віталіївна
dc.date.accessioned 2023-03-14T11:42:47Z
dc.date.available 2023-03-14T11:42:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Балаж В. В. Особливості психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валерія Віталіївна Балаж. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7206
dc.description.abstract Необхідність поглиблення знань про психомоторний розвиток дитини випливає з широкого переліку питань, які розв’язуються віковою та спеціальною педагогікою і психологією. Серед них проблема дослідження формування перцептивно-когнітивних та психомоторних функцій у дітей дошкільного віку, яка займає виняткове за своєю значущістю місце, оскільки діти вимагають найбільш уважного і пильного ставлення до оптимізації їх всебічного психофізичного розвитку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, експериментально вивчити та охарактеризувати специфіку психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості психомоторного розвитку дітей дошкільного віку з психофізичними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу