ElarK-PNU

Особливості адаптації учнів з розладами спектру аутизму до закладу освіти з інклюзивним навчанням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Константинова, Ольга Антонівна
dc.date.accessioned 2023-03-15T07:43:35Z
dc.date.available 2023-03-15T07:43:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Константинова О. А. Особливості адаптації учнів з розладами спектру аутизму до закладу освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Антонівна Константинова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 105 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7215
dc.description.abstract В умовах сучасного стану розвитку освіти в Україні важливого значення набуває питання організації процесу навчання для дітей з особливими освітніми потребами та створення сприятливого і доброзичливого мікроклімату для інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Важливість вирішення цього завдання обумовлене тенденцією до зростання кількості дітей, у яких офіційно діагностовано різного виду порушення розвитку, особливо дітей з розладами аутистичного спектру. Мета дослідження – розробити педагогічні умови оптимізації процесу адаптації учнів з розладами аутистичного спектру в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості адаптації учнів з розладами спектру аутизму до закладу освіти з інклюзивним навчанням uk_UA
dc.type Магістерська роботе uk_UA
dc.format.pages 105 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу