Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Константинова, Ольга Антонівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-15T07:43:35Z | |
dc.date.available | 2023-03-15T07:43:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Константинова О. А. Особливості адаптації учнів з розладами спектру аутизму до закладу освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Антонівна Константинова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 105 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7215 | |
dc.description.abstract | В умовах сучасного стану розвитку освіти в Україні важливого значення набуває питання організації процесу навчання для дітей з особливими освітніми потребами та створення сприятливого і доброзичливого мікроклімату для інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Важливість вирішення цього завдання обумовлене тенденцією до зростання кількості дітей, у яких офіційно діагностовано різного виду порушення розвитку, особливо дітей з розладами аутистичного спектру. Мета дослідження – розробити педагогічні умови оптимізації процесу адаптації учнів з розладами аутистичного спектру в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості адаптації учнів з розладами спектру аутизму до закладу освіти з інклюзивним навчанням | uk_UA |
dc.type | Магістерська роботе | uk_UA |
dc.format.pages | 105 | uk_UA |