ElarK-PNU

Формування толерантного ставлення до дітей з інвалідністю в умовах закладу загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гурба, Юлія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-03-15T08:34:44Z
dc.date.available 2023-03-15T08:34:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гурба Ю. А. Формування толерантного ставлення до дітей з інвалідністю в умовах закладу загальної середньої освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Анатоліївна Гурба. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 121 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7217
dc.description.abstract В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей з особливими потребами та забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для навчання дітей з особливими потребами. Ця ідеологія передбачає передусім толерантне ставлення суспільства до дітей із особливими освітніми потребами. Мета роботи – дослідити процес формування толерантного ставлення до дітей з інвалідністю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування толерантного ставлення до дітей з інвалідністю в умовах закладу загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 121 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу