Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Добрянська, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-15T08:58:58Z | |
dc.date.available | 2023-03-15T08:58:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Добрянська Н. В. Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Добрянська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7218 | |
dc.description.abstract | Сучасна сільська школа має поєднувати управлінську, загальнопедагогічну та корекційно-розвивальну функції для забезпечення діагностико-консультаційних, соціально-педагогічних, навчально-розвивальних, корекційних, психологічно підтримуючих та просвітницьких заходів, спрямованих не лише на дітей із особливими освітніми потребами, а й на їхніх однолітків з типовим розвитком та родини учнів. Мета дослідження – дослідити особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |