ElarK-PNU

Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мар’янко, Олена Степанівна
dc.date.accessioned 2023-03-15T09:23:15Z
dc.date.available 2023-03-15T09:23:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мар’янко О. С. Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Степанівна Мар’янко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7219
dc.description.abstract Проблема комунікативного розвитку в дитячому віці є однією з пріоритетних для вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, соціальної та корекційної педагогіки. Порушення інтелектуальної сфери у дітей не призводять до нівелювання їхньої потреби у спілкуванні з іншими людьми і в пізнанні оточуючого світу. Натомість, завдяки яскраво вираженим здібностям до наслідування поведінки інших, у моделі власної поведінки утворюється ціла система штампів, якими діти користуються у відповідних ситуаціях, що справляє позитивний вплив на формування комунікативних навичок. Мета роботи – дослідити розвиток комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу