Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мар’янко, Олена Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-15T09:23:15Z | |
dc.date.available | 2023-03-15T09:23:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мар’янко О. С. Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Степанівна Мар’янко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7219 | |
dc.description.abstract | Проблема комунікативного розвитку в дитячому віці є однією з пріоритетних для вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, соціальної та корекційної педагогіки. Порушення інтелектуальної сфери у дітей не призводять до нівелювання їхньої потреби у спілкуванні з іншими людьми і в пізнанні оточуючого світу. Натомість, завдяки яскраво вираженим здібностям до наслідування поведінки інших, у моделі власної поведінки утворюється ціла система штампів, якими діти користуються у відповідних ситуаціях, що справляє позитивний вплив на формування комунікативних навичок. Мета роботи – дослідити розвиток комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 87 | uk_UA |