dc.contributor.author |
Джус, Ганна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-16T09:04:47Z |
|
dc.date.available |
2023-03-16T09:04:47Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Джус Г. П. Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Петрівна Джус. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7236 |
|
dc.description.abstract |
Формування готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з особливими освітніми потребами ця проблема є особливо актуальною. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються зниженим рівнем пізнавальної активності, що обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток навчальної мотивації. Мета дослідження – дослідити ефективність використання гри як засобу підготовки дітей з ООП до навчання в школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
90 |
uk_UA |