ElarK-PNU

Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джус, Ганна Петрівна
dc.date.accessioned 2023-03-16T09:04:47Z
dc.date.available 2023-03-16T09:04:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Джус Г. П. Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Петрівна Джус. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7236
dc.description.abstract Формування готовності дитини до навчання в школі є одним з пріоритетних завдань дошкільного виховання. У роботі з дітьми з особливими освітніми потребами ця проблема є особливо актуальною. Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються зниженим рівнем пізнавальної активності, що обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток навчальної мотивації. Мета дослідження – дослідити ефективність використання гри як засобу підготовки дітей з ООП до навчання в школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Підготовка дітей з ООП до навчання засобами гри uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 90 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу