ElarK-PNU

Формування батьківської компетентності у родинах дітей з порушеннями психофізичного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ящук, Надія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-03-16T09:40:39Z
dc.date.available 2023-03-16T09:40:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ящук Н. М. Формування батьківської компетентності у родинах дітей з порушеннями психофізичного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Миколаївна Ящук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 151 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7237
dc.description.abstract Сучасна інклюзивна освітня парадигма передбачає переформатування традиційної практики взаємодії з сім’єю. Нині батьки, які мають дитину з порушеннями, намагаються займати активну позицію стосовно її соціалізації, це засвідчує необхідність зміни стилю взаємодії з батьками, визнання їх рівноправними партнерами при проведенні навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи. Задля цього у батьків має бути сформована батьківська компетентність, формування якої потребує розроблення нового змісту педагогічної діяльності на основі компетнентнісного підходу. Метою дослідження є визначення та наукове обґрунтування соціально-педагогічних умов формування батьківської компетентності у родинах дітей з порушеннями психофізичного розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування батьківської компетентності у родинах дітей з порушеннями психофізичного розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 151 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу