dc.contributor.author | Тільняк, Надія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T07:10:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T07:10:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Тільняк Н. В. Формування життєвих планів у старшокласників з комплексними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Василівна Тільняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7242 | |
dc.description.abstract | На жаль, проблеми, що викликані економічною нестабільністю нашої країни, стають причиною появи низки негативних особистісно-емоційних утворень, серед яких: страх перед майбутнім, тривожність, пригніченість, невпевненість у собі та власних силах, поява безпідставних переживань, які осмислюються на особистісному рівні окремо кожним. Звертаючи увагу на осіб з особливими потребами, варто враховувати, що їх шлях до адаптації у соціумі, успіх у подальшому житті супроводжується додатковими труднощами, через що процес формування їхніх життєвих планів потребує забезпечення особливих, в тому числі, педагогічних умов, які були б створені у спеціальних закладах середньої освіти. Мета дослідження – розробити педагогічні умови процесу формування життєвих планів у старшокласників в умовах спеціального закладу освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування життєвих планів у старшокласників з комплексними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |