dc.contributor.author |
Філонюк, Інна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T08:41:58Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T08:41:58Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Філонюк І. М. Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Миколаївна Філонюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7246 |
|
dc.description.abstract |
Процес формування морально-етичних цінностей учнів з інтелектуальними порушеннями містить широке коло питань, яке передбачає не тільки формування моральної свідомості, моральних почуттів, а й навичок, звичок поведінки. На шляху вирішення цього завдання виникає багато труднощів, зумовлених особливостями дітей з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – узагальнення науково-практичного доробку, визначення сутності і змісту поняття «цінності» у контексті розвитку ціннісних орієнтацій у дітей з особливими освітніми потребами, шляхів формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів з особливими освітніми потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |