Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Філонюк, Інна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T08:41:58Z | |
dc.date.available | 2023-03-17T08:41:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Філонюк І. М. Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Миколаївна Філонюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7246 | |
dc.description.abstract | Процес формування морально-етичних цінностей учнів з інтелектуальними порушеннями містить широке коло питань, яке передбачає не тільки формування моральної свідомості, моральних почуттів, а й навичок, звичок поведінки. На шляху вирішення цього завдання виникає багато труднощів, зумовлених особливостями дітей з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – узагальнення науково-практичного доробку, визначення сутності і змісту поняття «цінності» у контексті розвитку ціннісних орієнтацій у дітей з особливими освітніми потребами, шляхів формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості ціннісних орієнтацій молодших школярів із особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |