dc.contributor.author |
Федюк, Ксенія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T09:04:20Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T09:04:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Федюк К. Ю. Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ксенія Юріївна Федюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 113 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7247 |
|
dc.description.abstract |
Важливим складником успішного функціонування інклюзивної системи освіти є, безперечно, командний підхід. З огляду на це роль асистента вчителя є значимою в забезпеченні успішного освітнього процесу: для вчителів, дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків і решти дітей у класі. Задля цього асистент вчителя не тільки має бути свідомий до своїх обов’язків, сучасних методик викладання, а й повинен плекати низку цінностей та особистих якостей. Мета дослідження – з’ясувати особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
113 |
uk_UA |