ElarK-PNU

Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федюк, Ксенія Юріївна
dc.date.accessioned 2023-03-17T09:04:20Z
dc.date.available 2023-03-17T09:04:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Федюк К. Ю. Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ксенія Юріївна Федюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 113 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7247
dc.description.abstract Важливим складником успішного функціонування інклюзивної системи освіти є, безперечно, командний підхід. З огляду на це роль асистента вчителя є значимою в забезпеченні успішного освітнього процесу: для вчителів, дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків і решти дітей у класі. Задля цього асистент вчителя не тільки має бути свідомий до своїх обов’язків, сучасних методик викладання, а й повинен плекати низку цінностей та особистих якостей. Мета дослідження – з’ясувати особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості діяльності асистента вчителя в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 113 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу