dc.contributor.author |
Штефко, Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-20T07:01:57Z |
|
dc.date.available |
2023-03-20T07:01:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Штефко Н. Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Штефко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7251 |
|
dc.description.abstract |
Завдяки історії учень з інтелектуальними порушеннями вчиться краще орієнтуватися у навколишньому світі, у нього з’являється відчуття себе, свого роду, країни, зв’язку часів. Крім того, уроки історії спрямовані на формування особистісних якостей громадянина, соціально-трудову та правову адаптацію. Мета дослідження – вивчити стан оволодіння історичною лексикою та зв’язним мовленням дітьми з порушеннями розумового розвитку 7 класу та обґрунтувати методичні рекомендації з корекційно-розвивальної роботи із розвитку мовлення на уроках історії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
93 |
uk_UA |