Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Штефко, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T07:01:57Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T07:01:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Штефко Н. Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Штефко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7251 | |
dc.description.abstract | Завдяки історії учень з інтелектуальними порушеннями вчиться краще орієнтуватися у навколишньому світі, у нього з’являється відчуття себе, свого роду, країни, зв’язку часів. Крім того, уроки історії спрямовані на формування особистісних якостей громадянина, соціально-трудову та правову адаптацію. Мета дослідження – вивчити стан оволодіння історичною лексикою та зв’язним мовленням дітьми з порушеннями розумового розвитку 7 класу та обґрунтувати методичні рекомендації з корекційно-розвивальної роботи із розвитку мовлення на уроках історії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках історії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 93 | uk_UA |