dc.contributor.author |
Якимів, Юлія |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-20T07:35:24Z |
|
dc.date.available |
2023-03-20T07:35:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Якимів Ю. Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Якимів. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7252 |
|
dc.description.abstract |
Проблема навчання читання є однією з актуальних у сучасній педагогічній та психологічній літературі. Це викликано її великою практичною значимістю. Особливої корекційної спрямованості навчання читання набуває у роботі з дітьми з порушеннями інтелекту, визначаючи можливості розумового розвитку та мовленнєвої комунікації. Мета дослідження – вивчення особливостей сформованості процесу читання в учнів з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку та розробка методичних рекомендацій для його оптимізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |