ElarK-PNU

Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Якимів, Юлія
dc.date.accessioned 2023-03-20T07:35:24Z
dc.date.available 2023-03-20T07:35:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Якимів Ю. Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Якимів. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7252
dc.description.abstract Проблема навчання читання є однією з актуальних у сучасній педагогічній та психологічній літературі. Це викликано її великою практичною значимістю. Особливої корекційної спрямованості навчання читання набуває у роботі з дітьми з порушеннями інтелекту, визначаючи можливості розумового розвитку та мовленнєвої комунікації. Мета дослідження – вивчення особливостей сформованості процесу читання в учнів з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку та розробка методичних рекомендацій для його оптимізації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу