Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Якимів, Юлія | |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T07:35:24Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T07:35:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Якимів Ю. Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Якимів. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7252 | |
dc.description.abstract | Проблема навчання читання є однією з актуальних у сучасній педагогічній та психологічній літературі. Це викликано її великою практичною значимістю. Особливої корекційної спрямованості навчання читання набуває у роботі з дітьми з порушеннями інтелекту, визначаючи можливості розумового розвитку та мовленнєвої комунікації. Мета дослідження – вивчення особливостей сформованості процесу читання в учнів з порушеннями розумового розвитку молодшого шкільного віку та розробка методичних рекомендацій для його оптимізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Використання гри у навчанні читанню в молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |