dc.contributor.author |
Мазуряк, Ангеліна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T12:32:57Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T12:32:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мазуряк А. Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ангеліна Мазуряк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7423 |
|
dc.description.abstract |
Заїкання – це системне мовне порушення, що найчастіше зустрічається. В його прояві спостерігається складний симптомокомплекс, який досить часто не піддається ефективній корекції. Це порушення провокує обмеження комунікативних можливостей дитини, що приводить до спотворення її психічного розвитку, що в свою чергу перешкоджає формуванню більшості особистісних якостей, ускладнюючи соціальну адаптацію дитини. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розробленої системи комплексної корекційної програми для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням засобами ігрової діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
101 |
uk_UA |