Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазуряк, Ангеліна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T12:32:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-01T12:32:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мазуряк А. Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ангеліна Мазуряк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7423 | |
dc.description.abstract | Заїкання – це системне мовне порушення, що найчастіше зустрічається. В його прояві спостерігається складний симптомокомплекс, який досить часто не піддається ефективній корекції. Це порушення провокує обмеження комунікативних можливостей дитини, що приводить до спотворення її психічного розвитку, що в свою чергу перешкоджає формуванню більшості особистісних якостей, ускладнюючи соціальну адаптацію дитини. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розробленої системи комплексної корекційної програми для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |