ElarK-PNU

Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазуряк, Ангеліна
dc.date.accessioned 2023-05-01T12:32:57Z
dc.date.available 2023-05-01T12:32:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мазуряк А. Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ангеліна Мазуряк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7423
dc.description.abstract Заїкання – це системне мовне порушення, що найчастіше зустрічається. В його прояві спостерігається складний симптомокомплекс, який досить часто не піддається ефективній корекції. Це порушення провокує обмеження комунікативних можливостей дитини, що приводить до спотворення її психічного розвитку, що в свою чергу перешкоджає формуванню більшості особистісних якостей, ускладнюючи соціальну адаптацію дитини. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність розробленої системи комплексної корекційної програми для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням засобами ігрової діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Використання ігрової діяльності для формування діалогічного мовлення у дітей дошкільного віку з заїканням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 101 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу