ElarK-PNU

Формування базових навичок спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заяць, Христина
dc.date.accessioned 2023-05-02T07:41:40Z
dc.date.available 2023-05-02T07:41:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Заяць Х. Формування базових навичок спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Заяць. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7424
dc.description.abstract На сьогодні стрімко зростає кількість дітей, які не розмовляють. Це діти з порушенням всіх компонентів мовленнєвої системи – дошкільники із загальним недорозвиненням мовлення різного рівня та ґенезу або дошкільники із затримкою мовленнєвого розвитку. Комплексна системна робота з дітьми, які не розмовляють, спрямована на створення базових механізмів мовленнєвої діяльності, формування мовлення як засобу комунікації і розвитку психічної діяльності в цілому. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та дослідити проблему розвитку базових навичок мовлення в дітей, які не розмовляють, розробити систему організації корекційно-розвиткової роботи щодо запуску та активізації мовлення дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування базових навичок спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу