Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заяць, Христина | |
dc.date.accessioned | 2023-05-02T07:41:40Z | |
dc.date.available | 2023-05-02T07:41:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Заяць Х. Формування базових навичок спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Заяць. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7424 | |
dc.description.abstract | На сьогодні стрімко зростає кількість дітей, які не розмовляють. Це діти з порушенням всіх компонентів мовленнєвої системи – дошкільники із загальним недорозвиненням мовлення різного рівня та ґенезу або дошкільники із затримкою мовленнєвого розвитку. Комплексна системна робота з дітьми, які не розмовляють, спрямована на створення базових механізмів мовленнєвої діяльності, формування мовлення як засобу комунікації і розвитку психічної діяльності в цілому. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та дослідити проблему розвитку базових навичок мовлення в дітей, які не розмовляють, розробити систему організації корекційно-розвиткової роботи щодо запуску та активізації мовлення дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування базових навичок спілкування у дітей з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |