dc.contributor.author |
Мелкумова, Аліна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-03T07:12:16Z |
|
dc.date.available |
2023-05-03T07:12:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мелкумова А. П. Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Аліна Петрівна Мелкумова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7429 |
|
dc.description.abstract |
У більшості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку різного ступеня вираження виникають труднощі при оволодінні правильним писемним мовленням, на що вказують помилки при читанні й у процесі виконання письмових робіт. Мета дослідження – обґрунтувати і розробити методику дослідження писемного мовлення, перевірити експериментально ефективність даної методики для визначення рівнів сформованості навичок писемного мовлення в учнів з нормотиповим розвитком та з інтелектуальними порушеннями на початковому етапі навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |