Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мелкумова, Аліна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T07:12:16Z | |
dc.date.available | 2023-05-03T07:12:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мелкумова А. П. Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Аліна Петрівна Мелкумова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7429 | |
dc.description.abstract | У більшості дітей з порушеннями інтелектуального розвитку різного ступеня вираження виникають труднощі при оволодінні правильним писемним мовленням, на що вказують помилки при читанні й у процесі виконання письмових робіт. Мета дослідження – обґрунтувати і розробити методику дослідження писемного мовлення, перевірити експериментально ефективність даної методики для визначення рівнів сформованості навичок писемного мовлення в учнів з нормотиповим розвитком та з інтелектуальними порушеннями на початковому етапі навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості оволодіння писемним мовленням учнями з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |