ElarK-PNU

Формування правильної вимови у дітей при активно-руховому та руховому-регуляційному типах порушення артикуляційної моторики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Платаш, Лариса
dc.date.accessioned 2023-05-11T11:48:25Z
dc.date.available 2023-05-11T11:48:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Платаш Л. Формування правильної вимови у дітей при активно-руховому та руховому-регуляційному типах порушення артикуляційної моторики: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лариса Платаш. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 128 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7442
dc.description.abstract Вчасне виявлення та забезпечення належної логокорекційної допомоги дітям із особливостями мовлення – важливе завдання логопеда освітньої установи. У заданому контексті роботи логопеда, окрему категорію осіб, які потребують належної педагогічної допомоги, складають діти із різними формами дизартрії. Мета дослідження – на підставі аналізу науково-теоретичних джерел та за матеріалами експериментального дослідження визначити особливості формування правильної вимови фонем у дітей із порушеннями артикуляційної моторики активно-рухового та рухово-регуляційному типів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування правильної вимови у дітей при активно-руховому та руховому-регуляційному типах порушення артикуляційної моторики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 128 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу