dc.contributor.author |
Подповідна, Олена |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-12T06:49:57Z |
|
dc.date.available |
2023-05-12T06:49:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Подповідна О. Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Подповідна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7443 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки спостерігається збільшення кількості дітей з розладами спектру аутизму. Однією з головних проблем, які гальмують успішність адаптації таких дітей до навколишнього середовища, є порушення в них розвитку навички спілкування: можлива відсутність усного мовлення; нездатність спонукати до розмови і підтримувати її; недостатньо повне розуміння усного мовлення та невербальних засобів комунікації цими дітьми; наявність в мовленні стереотипних висловлювань й інші особливості. Мета дослідження – на підставі науково-теоретичного аналізу та за результатами дослідження особливостей навички спілкування у дошкільників з розладами спектру аутизму визначити й охарактеризувати методику проведення логопедичної роботи з метою формування цієї навички та апробувати її на практиці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
101 |
uk_UA |