Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подповідна, Олена | |
dc.date.accessioned | 2023-05-12T06:49:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-12T06:49:57Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Подповідна О. Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Подповідна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 101 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7443 | |
dc.description.abstract | В останні роки спостерігається збільшення кількості дітей з розладами спектру аутизму. Однією з головних проблем, які гальмують успішність адаптації таких дітей до навколишнього середовища, є порушення в них розвитку навички спілкування: можлива відсутність усного мовлення; нездатність спонукати до розмови і підтримувати її; недостатньо повне розуміння усного мовлення та невербальних засобів комунікації цими дітьми; наявність в мовленні стереотипних висловлювань й інші особливості. Мета дослідження – на підставі науково-теоретичного аналізу та за результатами дослідження особливостей навички спілкування у дошкільників з розладами спектру аутизму визначити й охарактеризувати методику проведення логопедичної роботи з метою формування цієї навички та апробувати її на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму і порушенням інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 101 | uk_UA |