dc.contributor.author |
Томашевська, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-12T07:19:11Z |
|
dc.date.available |
2023-05-12T07:19:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Томашевська І. А. Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Анатоліївна Томашевська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7444 |
|
dc.description.abstract |
Наявність тяжких порушень мовлення в учнів актуалізує проблему надання їм комплексної допомоги. Результативність психолого-педагогічного супроводу залежить від координованості дій усіх фахівців команди та батьків дитини. Разом з цим, у випадку наявності у дитини особливих освітніх потреб, пов’язаних з порушенням мовлення, консолідуючою ланкою командної роботи виступатиме логопед. Мета роботи – дослідити особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру в команді психолого-педагогічного супроводу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |