Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Томашевська, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-12T07:19:11Z | |
dc.date.available | 2023-05-12T07:19:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Томашевська І. А. Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Анатоліївна Томашевська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7444 | |
dc.description.abstract | Наявність тяжких порушень мовлення в учнів актуалізує проблему надання їм комплексної допомоги. Результативність психолого-педагогічного супроводу залежить від координованості дій усіх фахівців команди та батьків дитини. Разом з цим, у випадку наявності у дитини особливих освітніх потреб, пов’язаних з порушенням мовлення, консолідуючою ланкою командної роботи виступатиме логопед. Мета роботи – дослідити особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру в команді психолого-педагогічного супроводу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості діяльності логопеда інклюзивно-ресурсного центру як учасника команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами в закладі освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |