Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пожидаєва, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T06:27:17Z | |
dc.date.available | 2023-05-15T06:27:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Пожидаєва О. Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Пожидаєва. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7448 | |
dc.description.abstract | Просторові уявлення та орієнтація у просторі є необхідними для успішної життєдіяльності дитини, її пізнання й активного перетворення навколишнього світу. Зокрема, вільне оперування просторовими образами є необхідним фундаментальними умінням, що реалізується в навчальній і трудовій діяльності, а сформованість просторового орієнтування та володіння основними просторовими поняттями є важливим компонентом забезпечення успішності шкільного навчання. Мета дослідження – визначити вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Вплив порушень просторового інтелекту на засвоєння прийменниково-відмінкових конструкцій молодшими школярами із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |