ElarK-PNU

Формування розуміння зверненого мовлення як елементу комунікації у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення ІІ – ІІІ рівня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шлемко, Діана
dc.date.accessioned 2023-05-15T08:10:16Z
dc.date.available 2023-05-15T08:10:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Шлемко Д. Формування розуміння зверненого мовлення як елементу комунікації у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення ІІ – ІІІ рівня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Шлемко. – Кам’янець-Подільський, 2022. –79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7450
dc.description.abstract Проблема розуміння мовлення є досить важливою та актуальною в системі сучасної спеціальної освіти, оскільки виражена дефіцитарність цієї функції негативно позначається на подальшому когнітивному та мовленнєвому розвитку дитини. Зокрема, порушення розуміння зверненого мовлення призводять до вторинних відхилень комунікативних навичок, гальмують процес розвитку мовлення, а також впливають на загальний емоційний фон. Мета дослідження – теоретичне та практичне вивчення проблеми формування розуміння зверненого мовлення як елементу комунікації у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення ІІ – ІІІ рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування розуміння зверненого мовлення як елементу комунікації у молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення ІІ – ІІІ рівня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу