Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Скакун, Мар’яна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T08:46:56Z | |
dc.date.available | 2023-05-15T08:46:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Скакун М. Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Скакун. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7452 | |
dc.description.abstract | Писемне мовлення – це особлива, нова для дитини знакова символічна система. Труднощі опанування нею обумовлені високим ступенем довільності акту письма та наявністю при цьому складно організованої сенсомоторної бази. Хронологічно цей етап співпадає з моментом вступу дитини до навчання до закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – знайти нові підходи до діагностики рівнів сформованості навичок писемного мовлення на початку освітнього процесу й на основі цього у подальшому підібрати необхідні методики корекції того чи іншого типу дисграфій з урахуванням складності порушення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |