ElarK-PNU

Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скакун, Мар’яна
dc.date.accessioned 2023-05-15T08:46:56Z
dc.date.available 2023-05-15T08:46:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Скакун М. Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Скакун. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7452
dc.description.abstract Писемне мовлення – це особлива, нова для дитини знакова символічна система. Труднощі опанування нею обумовлені високим ступенем довільності акту письма та наявністю при цьому складно організованої сенсомоторної бази. Хронологічно цей етап співпадає з моментом вступу дитини до навчання до закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – знайти нові підходи до діагностики рівнів сформованості навичок писемного мовлення на початку освітнього процесу й на основі цього у подальшому підібрати необхідні методики корекції того чи іншого типу дисграфій з урахуванням складності порушення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості дослідження проявів дисграфій в дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу