Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скраба, Діана | |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T11:49:44Z | |
dc.date.available | 2023-05-15T11:49:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Скраба Д. Особливості використання ігрової терапії в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Скраба. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 117 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7453 | |
dc.description.abstract | Стерта форма дизартрії зустрічається дуже часто у логопедичній практиці. Це мовленнєва патологія, що виявляється у розладах фонетичного та просодичного компонентів мовленнєвої функціональної системи, яка виникає внаслідок невротичних мікроорганічних уражень головного мозку. Ці порушення викликають вторинні відхилення в розвитку фонематичної, лексичної і граматичної сторони мовлення, знижують ефективність навчання та гри у дітей дошкільного віку. Мета дослідження – визначити вплив засобів ігрової терапії у корекційній роботі на дітей дошкільного віку із стертою формою дизартрії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання ігрової терапії в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку із стертою дизартрією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 117 | uk_UA |