dc.contributor.author |
Гічко, Світлана |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-16T06:57:46Z |
|
dc.date.available |
2023-05-16T06:57:46Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гічко С. Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Гічко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7457 |
|
dc.description.abstract |
Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку є невід’ємною частиною розумового та інтелектуального розвитку дитини, її пізнавальної активності, оволодіння мисленнєвими логічними операціями (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, абстрагування, класифікація). Особливої уваги в розвитку математичної діяльності потребують діти з порушеннями мовлення. Мета дослідження – виявлення рівнів сформованості елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку та визначення ефективності використання технологій ‟Палички Круїзінера” і ‟Блоки Дьєнеша” для їхнього формування в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
76 |
uk_UA |