DSpace Repository

Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

Show simple item record

dc.contributor.author Гічко, Світлана
dc.date.accessioned 2023-05-16T06:57:46Z
dc.date.available 2023-05-16T06:57:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гічко С. Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Гічко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7457
dc.description.abstract Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку є невід’ємною частиною розумового та інтелектуального розвитку дитини, її пізнавальної активності, оволодіння мисленнєвими логічними операціями (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, абстрагування, класифікація). Особливої уваги в розвитку математичної діяльності потребують діти з порушеннями мовлення. Мета дослідження – виявлення рівнів сформованості елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовленнєвого розвитку та визначення ефективності використання технологій ‟Палички Круїзінера” і ‟Блоки Дьєнеша” для їхнього формування в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account